Vil du være en del af en dynamisk og voksende organisation, der skaber de bedste rammer for børn og familier? Klax søger en struktureret og serviceminded administrativ medarbejder til at understøtte vores daglige drift og være bindeled mellem vores institutioner, forældre og myndigheder.
Klax driver to daginstitutioner i Greve og Frederiksberg og åbner snart en tredje i Kolding – og flere er på vej i Egedal, Holbæk mv.! Vi har brug for en selvstændig person med sans for detaljer og stor ansvarsfølelse, der kan arbejde hjemmefra det meste af tiden og samtidig være parat til at besøge vores institutioner et par gange om måneden.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Bogføring og rapportering: Håndtere bogføring og bilag, udarbejde månedlige rapporteringer, gøre klar til budgetopfølgning med direktør og sikre en effektiv økonomisk styring.
- Indkøbshåndtering: Koordinere og administrere indkøb til institutionerne, indhente tilbud med henblik på at købe bedst og billigst.
- HR og personalesager: Støtte med lettere HR-opgaver som kontrakter, timer og fravær samt være i dialog med vores eksterne lønadministration.
- Koordinering af børnetilmeldinger: Være i dialog med forældre, personale og kommune for at sikre en god opstart for børn og familier samt håndtere ansøgning og indhentning af kommunale tilskud.
- IT-administration: Arbejde i e-conomic, Office-programmerne og Teams for at sikre effektiv kommunikation og opgaveløsning.
- Samarbejde med direktøren: Tæt dialog og sparring med direktøren, der arbejder på tværs af lokationer og projekter.
Vi søger en person, der:
- Gerne har erfaring med administration af daginstitutioner eller skoler – men er detaljeorienteret og trives i administrative processer.
- Vægter god kundeservice og har en naturlig evne til at skabe tillidsfuld dialog.
- Kan arbejde selvstændigt hjemmefra og samtidig har disciplin til at opretholde effektivitet.
- Er fleksibel og kan transportere sig til institutionerne et par gange om måneden.
- Er teknologisk kompetent og erfaren i brug af e-conomic, Office-pakken og Teams.
- Taler og skriver flydende dansk og engelsk, og kan kommunikere klart med mange forskellige interessenter. Tysk er klar en fordel.
Vi tilbyder:
- En fleksibel arbejdsdag med mulighed for hjemmearbejde.
- En varieret hverdag, hvor du er med til at gøre en forskel for børn, familier og personale.
- En central rolle i en organisation med ambitiøse vækstmål og et dynamisk arbejdsmiljø.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling i takt med Klax’s ekspansion.
Ansøgning: Er du interesseret i at blive en del af Klax-teamet, så send din ansøgning og CV til direktør for Klax, Ahmet Incikli via ai@klax.dk
Vi ønsker opstart lige efter nytår, men venter gerne lidt for den rette person. Der afholdes løbende samtaler. Stillingen er beregnet til at være mellem 25-30 timer, men der kan være en fuldtidsstilling når Kolding-afdelingen åbner til sommer.
Vi ser frem til at høre fra dig!